åkertäppan40.blogg.se

Life's not about waiting for the storm to pass. Its about learning to dance in the rain.

Från fredags soffan

Allmänt Permalink0
Hemkomna efter sushimiddag hos fam Bergström/Albertsson sen ett par h tillbaka. Nope, vi gjorde inte själva.. med tre kvällskinkiga barn är det en omöjlighet. Dalle köpte med från proffsen på East weast, likasåbra! Och oj så sjukt gott det var, har längtat! 15 bitar gled ner som om jag aldrig sett mat förr.
På tala om förr, när vi kunde vara kvar under läggning och ta kaffet efteråt. Nu tar vi det innan eftersom vi också börjat få in kvällsrutiner och vill så sällan som möjligt "rucka" på dom, får helt enkelt planera in tidigare kvällar. Självklart med undantag då och då. 
Sitter nu med te koppen i handen, melon på fatet och en oknäckt inredningstidning och tänker att jävlar vad jag känner mig som Rebecca. Har alltid gillat oknäckta inredningstidningar men INTE melon, bland det värsta jag visste. Nu njuter jag. Undrar om hon har lärt sig nått av mig? Typ äta lakrits och kolla på vetenskapsprogram? nej, tror verkligen inte de. Haha. Mina smaklökar har nog bara utvecklats. 
 
En ostrukturerad bild från kvällen, den blev förvånadsvärt bra med tanke på en hoppande Charlie och två tjejer som ogärna sitter still. underbara barn! 
Till top