åkertäppan40.blogg.se

Life's not about waiting for the storm to pass. Its about learning to dance in the rain.

Blommigt

Blommor & växter Permalink2
Cyklamen har blivit min vintersäsångs favorit! Dom finns som minisar till storblommade. Vit, skär, cerise, röd, lika svårt varje gång att välja färg. 
Vattna inte för mycket, utan låt den suga underifrån när den börjar kännas slö. Hittar du den platt en dag så har den inte dött, otrolig på att vakna igen till en skvätt vatten. Lycka till med din !
 
#1 - - Malin:

Mäh floristen jag köpte av sa: "skölj igenom under kranen med kallt vatten ofta".

#2 - - Malin:

Mäh floristen jag köpte av sa: "skölj igenom under kranen med kallt vatten ofta".

Svar: Haha, är det sant? Jag går mest på egen erfarenhet. Jag vattnar alltid ihjäl mina blommor också, du ser ju när den slokar. Men lyssna på floristen 😂
Linnéa

Till top