åkertäppan40.blogg.se

Life's not about waiting for the storm to pass. Its about learning to dance in the rain.

Närmar sig

Allmänt Permalink0
Sista jobbkvällen, tack o lov. Rygg och ben är helt slut.. i mitt huvud tänker jag att det borde funka att jobba februari ut, men insåg att det faktist varken är nyttigt för mig, eller då heller bebis. Bara kortare lunchpass framöver och 12:e vankar jag och bulan hem. Firar med att åka till Sthlm med sambon den helgen, lite sista chansen att göra en tripp tänkte vi.
 
Att gå och lägga sig direkt efter duschen dessa pass går icke, så nu har jag klämt ett par limpmackor och te och börjar känna hur ögonen blir tunga. Fredagfeelingen börjar krypa på, finns det någon bättre känsla? Rolig helg har vi att se fram emot, om inte lilla älsklingen får bakslag på världens längsta kräksjuka. Men det verkar ljust, pepparpeppar !
Från spöregn igår inatt, till en morgon med snöstorm, till vårsol efter lunch. Och nu lyser månen sådär sagolikt fint. Hoppas den inte håller mig vaken inatt.
Ha en mysig helg ! ! 
 
Till top