åkertäppan40.blogg.se

Life's not about waiting for the storm to pass. Its about learning to dance in the rain.

Lite annat

Allmänt Permalink0
Här duggar det inte tätt, nej. Livet liksom pågår och det prioriteras annat.. som att plocka leksaker, laga mat, hänga med mina små ungar, pussa på sambon, träffa vänner och familj, små äta i skafferiet, pimpla kaffe, läsa en sida i taget ur boken innan man blir avbruten, fylla på mat och rensa kattlådan till kattfan och lite sådant. 
 
Längtar till jul som en galen, det kom med den vackra snön. Håller mig från pysslet en heeel vecka till, med enstaka undantag. Inspereras och längtar sålänge. 
 
Spikat och klart att jag är föräldrarledig till 1 April, då tar Frippe över. Känns nära, fyra ynka månader. Njuter här och nu, och unnar verkligen honom en vår och sommar med dom. Känns så bra, viktigt och lyxigt! 
 
Det kommer fortsätta vara glest mellan inläggen. Hoppas du mår bra❣️ Det gör jag, kram!
 
Den där bilden på kjol-loppan tog jag nyss, tydligen inte.
Älskar att bo i ett land med extremt olika årstider! Alla har dom sin speciella charm och o-charm. 
Till top